תנור גז לחימום

תנור גז לחימום הבית

למרות שהחורף בישראל הוא קצר, הוא בכל זאת קר. כולנו מעוניינים בחימום הבית בחודשי החורף באמצעות אמצעי חימום יעילים שאינם זוללים אנרגיות כמו תנור גז לחימום שהוא יעיל ביותר לחימום ואינו מזהם את האוויר. בכל מקרה, חשוב לאוורר את הבית כאשר מפעילים תנור, כך שלא תהיה סכנה לבריאות של בני הבית ושלנו באמצעות נשימת גזים רעילים.

ישנם מקורות שונים לחימום הבית באנרגיה כמו: חשמל, גז, סולר, נפט ומשאבות חימום המפעילות חימום תת רצפתי באמצעות מים חמים. איכות החימום וחיסכון באנרגיה, בולט יותר בשימוש עם תנור גז לחימום. היום זה מאוד בטיחותי להשתמש עם תנור גז לחימום, היות והטכנולוגיה והדגש על הבטיחות הפכו להיות מוקפדים יותר. החימום עם תנורי חימום בגז, אינו מייבש את האוויר, אך חשוב תמיד שיהיה איזה שהוא פתח אוורור ליציאה וכניסה של אוויר. בניגוד לשאר התנורים, אין צורך באחזקה שוטפת של התנור. בתנורים אחרים כמו סולר, נפט או הסקה באמצעות עצים, ישנו טיפול תקופתי, אך תנורי הגז, נשארים נקיים ואין צורך בטיפול תקופתי. ההתקנה של תנור גז לחימום, הנה פשוטה. האיכות של החימום היא גבוהה בחימום באמצעות תנורי גז, התחושה בבית היא נעימה והחום מורגש בכל הבית. מי שמעוניין לחסוך בהוצאות, אין כמו שימוש עם תנורי גז לחימום הבית, ההוצאה תהיה הרבה יותר זולה מאשר שימוש בתנור הפועל על חשמל, סולר או נפט.

תנורי גז לחימום במקומות קרים במיוחד

כאשר ישנם מקומות באזורים קרים כמו בצפון או על ההרים, ששם הטמפרטורה יכולה להגיע בלילה בין 1-4 מעלות צלזיוס, גם המזגן אינו מורגש כאשר הוא פועל על חום. יש נטייה למנועי המזגן לקפוא ולהתקלקל במקומות קרים במיוחד, אך ישנם מזגנים שיש להם מערכת מיוחדת במדחס להפשרה, אשר גוזלת המון אנרגיה, משמע- שההוצאה תהיה הרבה יותר גבוהה. בשימוש עם תנורי גז לחימום, השימוש הוא בטוח, החום מורגש והגז, הינו מקור אנרגיה ידידותי לסביבה.  מגון התנורים  השונים של חימום בגז הם הרבה יותר זולים משאר מערכות ההסקה, מה שמקנה לתנור חימום בגז יתרונות נוספים. יש להתאים את גודל התנור שמחמם באמצעות גז, לחלל הבית. תנור גדול יותר, יתאים לחלל גדול בבית. אם יש לכם ילדים קטנים בבית, בדקו שיש שסתום ביטחון שבכל פעם שהתנור יזוז או יקבל מכה, הוא יכבה באופן אוטומטי. יש לציין כי הגז עלול לרדת במחיר וחומרי הבערה שמזהמים את הסביבה צפויים לעלות, מה שמקנה להרבה אנשים את ההעדפה לרכישה של תנור גז לחימום הבית. תנורי גז משולבים למשל, מהווים פתרון קל ויעיל להסבה ממערכות הסקה מרכזיות לחימום דירתי נפרד ויש לבצע רק שינויים מינימליים במערכת ובתשתית . ניתן להתקין ארובה בתנורי החימום בגז וניתן אף להפעיל אותם בחללים קטנים יותר ללא צורך בארובה.

תנור חימום גז
תנור חימום גז

עולם הגז הביתי לשירותכם

היום, קיימים פתרונות חימום בגז חסכוניים ביותר, אם לחימום מים או לחימום הבית בימי החורף הקרים. יש להתקין נקודת גז לתנור הגז שרכשתם, המתקין חייב להיות מוסמך ולבצע את ההתקנה כפי שצריך. שימו לב שבתנור הגז הביתי שלכם, קיים מנגנון בטיחות. חשוב להיות ערניים לריח של הגז, במקרה וחלילה התנור מתקלקל או שישנה דליפת גז או סתימה. העלות של מכשירי החימום בגז, אם מחממי מים או אם תנור גז לחימום אולי יקרה יותר, אך בהחלט משתלמת לטווח הארוך.

היכן כדאי לרכוש תנור גז לחימום?

כאשר רוכשים תנורי חימום העובדים על גז, יש לרכוש מחברות ידועות ומוכרות כמו חברת חימומית שהיא אחת החברות הידועות ביותר לפתרונות חימום שונים כמו חימום תת רצפתי, חימום בגז, חימום מים בגז משאבות חום לחימום תת רצפתי וביתי וכן, חימום בריכות שחייה בעונת החורף. כל אלה, נמצאות תחת קורת גג אחת בחימומית שהיא חברה שיש לה הרבה שנות ניסיון בכל הקשור לפתרונות חימום וחיסכון באנרגיה. ניתן למצוא פתרונות הולמים לחיסכון באנרגיה וחימום יעיל הן במגזר העסקי כמו מוסדות שונים וכן למגזר הפרטי. ניתן למצוא שירות תיקונים , נתקנה ויחס אדיב של חברת חימומית וכן, אחריות על כל הרכישה של המוצרים השונים ומערכות שונות לחימום הבית.

 

וולקנו מבית חימומית. השאירו פרטים, ונדאג שחום לא יחסר לכם!